ZŠ na třídě SNP



Úvod | Výukové materiály | Fyzika | 6.ročník

6.ročník 

VZNIK IONTU

ELEKTRICKÉ POLE

VODIČE A IZOLANTY

LABORATORNÍ PRÁCE – ZAPOJENÍ EL. OBVODU

LABORATORNÍ PRÁCE – MĚŘENÍ HUSTOTY LÁTEK

DOMÁCÍ DOBROVOLNÁ „LABORATORNÍ“ PRÁCE SLEDOVÁNÍ TEPLOTY

LÁTKA A TĚLESO

SKUPENSTVÍ LÁTEK

ATOM A MOLEKULA

MODEL ATOMU

USPOŘÁDÁNÍ A POHYB ČÁSTIC  

ELEKTRICKÉ VLASTNOSTI LÁTEK

STAVBA ATOMU

ELEKTRICKÉ POLE - CVIČENÍ

MAGNETY

FYZIKÁLNÍ VELIČINY ÚVOD

PŘEVODY JEDNOTEK

MĚŘENÍ DÉLKY 1

MĚŘENÍ DÉLKY 2

MĚŘENÍ DĚLKY 3

URČENÍ POLOHY

LAB. PRÁCE Č.1 MĚŘENÍ DÉLKY

HMOTNOST

VÁHY

ČAS 

MĚŘENÍ ČASU

DDLP - měření hmotnosti  

Pohyb těles

Objem

Měření objemu

TEPLOTA

MĚŘENÍ TEPLOTY

DDLP - měření OBJEMU 

HUSTOTA

Převody času

VÝPOČET RYCHLOSTI

VÝPOČET HMOTNOSTI A OBJEMU

HUSTOTA II

HUSTOTA KAMENE

LABORATORNÍ PRÁCE – MĚŘENÍ TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE

ROZTAŽNOST PLYNŮ

ROZTAŽNOST PEVNÝCH LÁTEK

ROZTAŽNOST KAPALIN

FEROMAGNETICKÉ LÁTKY

MAGNETIZACE LÁTEK  

MAGNETICKÉ POLE ZEMĚ

MAGNETICKÉ POLE 

OPAKOVÁNÍ MAGNETISMUS


Menu

  • Úvod
  • Organizace školního roku 2018/19
  • Aktuality
  • Kontakt
  • Školní poradenské pracoviště
  • Často kladené otázky
  • Školní jídelna
  • Školní družina
  • Kroužky
  • Zápis do 1.ročníku
  • Přijímací řízení na SŠ
  • Projekty
  • Školská rada
  • Formuláře žádostí
  • Spolek rodičů
  • Výukové materiály
    • Fyzika
      • 6.ročník
        • Domácí příprava 2016/2017
      • 7.ročník
      • 8.ročník
      • 9.ročník
      • Laboratorní práce
    • Finanční gramotnost
    • Informatika
    • Přírodopis
    • Chemie
    • Anglický jazyk
    • Francouzský jazyk
    • Německý jazyk
    • Plán etické výchovy
    • Meteorologická pozorování
  • Žákovský parlament
  • Školní hřiště
  • Zpravodaj
  • Výroční zpráva
  • ÚŘEDNÍ DESKA
  • Školní dokumenty

Vyhledávání


Kontakt

Základní škola, Hradec Králové, tř. SNP 694
tř.SNP 694
Hradec Králové 3
500 03

skola@zssnp.cz
+420 495 541 388

  • Úvodní stránka
  • Mapa stránek
  • RSS
  • Tisk

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Webmaster: Mgr. Vladimír Bartoš